top of page
  • Het product is niet meer op voorraad, maar ik wil het graag kopen. Wat kan ik doen?
    Je kunt je aanmelden voor een e-mailnotificatie om op de hoogte te worden gesteld zodra het product weer op voorraad is. Als je liever niet wilt wachten, kun je me een bericht sturen. Ik kan je favoriete sieraad op aanvraag voor je maken, wat vaak sneller is dan wachten op de voorraad.
  • Ik wil graag custom made sieraden. Kan dat?
    Ja, dat kan zeker! Je hoeft niet per se de modellen te volgen die op onze website staan. Als je een idee of inspiratie hebt voor een sieraad dat je echt wilt laten maken, laat het ons weten! Voor meer informatie kun je hier terecht.
  • Hoe moet ik de sieraden verzorgen?
    Onze sieraden zijn gemaakt van roestvrij staal, met een 18k goudkleurige plating. Hoewel de gouden laag duurzaam is, kan deze na verloop van tijd slijten, waardoor de originele kleur van het staal zichtbaar wordt. De zilverkleurige sieraden hebben geen laagje en vereisen minder zorg, maar een goede verzorging is altijd belangrijk. Alles heeft een bepaalde levensduur, maar met de juiste aandacht blijven onze sieraden heel lang mooi! Zou zorg je ervoor dat ze lang goed blijven: Houd sieraden uit de buurt van water en vocht. Laat parfums en crèmes volledig drogen voordat je je sieraden omdoet. Doe je sieraden af voordat je gaat douchen of in bad gaat. Draag je sieraden niet tijdens het sporten of bij zweten. Bewaar sieraden apart van andere stukken, op een koele, donkere plek in sieradendoosjes of zakjes. Doe je sieraden af voordat je gaat slapen.
  • Wat gebeurt er met retourzendingen van donatieproducten?
    We bieden een terugbetaling voor geretourneerde artikelen. Je ontvangt echter alleen een volledige terugbetaling als de bijbehorende donatie nog niet is verzonden. Donaties worden eind van de maand verzonden. Als de donatie al is verzonden, kunnen we geen volledige terugbetaling meer aanbieden.
  • Wie betaalt de kosten voor het terugsturen van artikelen?
    De kosten voor het terugsturen van het artikel zijn voor rekening van de klant. We raden aan een traceerbare verzendservice te gebruiken om te verzekeren dat je retourzending wordt ontvangen.
  • Welk verzendbedrijf gebruiken jullie?
    PostNL Standaard verzendkosten binnen Nederland & België
  • Wat zijn de verzendkosten?
    PostNL Nederland Standaard verzendkosten: €4,25 Gratis bezorging bij bestellingen vanaf €60 Eigen bezorging service (Alleen binnen Rotterdam) Standaard verzendkosten: €2,95 Gratis bezorging bij bestellingen vanaf €60 PostNL Belgie Standaard verzendkosten €8,95 Gratis bezorging bij bestellingen vanaf €60
  • Hoe kan ik mijn pakket volgen?
    PostNL: Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer per e-mail waarmee je je pakket kunt volgen via de website van PostNL. Eigen verzendservice (alleen binnen Rotterdam): We bieden geen Track & Trace-code voor onze eigen verzendservice binnen Rotterdam. Je ontvangt wel meldingen wanneer je pakket is verzonden en bezorgd.
bottom of page